نماز و قران،راهی به سوی بهشت و سعادت

"نمازموجب اجابت دعاها است"."خواندن قران،برترین عبادت است." از پیامبر اکرم(ص)

نماز و قران،راهی به سوی بهشت و سعادت

"نمازموجب اجابت دعاها است"."خواندن قران،برترین عبادت است." از پیامبر اکرم(ص)

بایگانی
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

تواب صلوات

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۵۲ ب.ظ

ثـــــــــــــواب صــــــــــــــــلوات

پیامبر اکرم (ص) :

هرکس بعداز هر نماز ده صلوات بر من بفرستد در بهشت  با من است در حالی که اورا می بینم وصورتش  مانند شب چهارده می درخشد.

در قیامت نزدیکترین مردم به من کسی است  که صلوات رابر  من بفرستد.


صلوات فرستادن فقر را بر طرف می نماید.

هر کس درروز جمعه  هزار مرتبه بر من صلوات  بفرستد فرشتگان همواره برای او آمرزش می طلبند .

آوای خود رابه هنگام صلوات بر من بلند کنید که نفاق را ازبین می برد.

هر کس در نوشته ای بر من درود بفرستد فرشتگان همواره برای اوآمرزش  می طلبند.  

هر کس پایان سخنش صلوات بر من و علی(ع) باشد به بهشت وارد می شود .

صلوات بر من وخاندانم نفاق ودو رویی را ازبین می برد.

هر کس بر من صلوات بفرستد در قیامت اورا شفاعت می کنم.

حضرت علی (ع) :صلوات فرستادن بر پیامبر(ص)گناهان رابسان ریختن آب برآتش ازبین میبرد.

امام باقر (ع) :صلوات از جانب خداوند رحمت است و از سوی فرشتگان تزکیه وپاک کردن و از طرف مردم دعا است.

امام صادق (ع): صلوات بر پیامبر (ص) وآل او سنگین ترین عملی است که در روز قیامت در ترازوی اعمال گذاشته می شود.


منبع:شکوفه های تبیان

  • محب العباس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی